Harta interactivă a calității drumurilor din România

Harta interactivă a calității drumurilor din România

Calitatea drumurilor în România! (actualizare 26 mar. 2015)

NOU! 70 de sectoare actualizate și locațiile punctelor de control ale rovinietei!


Am ajuns la a doua actualizare a hărții interactive a calității drumurilor din România! Cu peste 70 de noi modificări și sectoare de drum noi, harta interactivă devine tot mai populată cu sectoarele de drum pe care voi le-ați parcurs. Mulțumim de participare și așteptăm în continuare noutăți și actualizări din partea voastră!

Am adăugat locațiile punctelor de control ale rovinietei, pe baza informațiilor găsite AICI. De asemenea, în partea dreaptă sus puteți schimba harta de fundal, având mai multe opțiuni disponibile.

NOUTĂȚI:

Buton Fullscreen în partea stânga sus, pentru maximizarea hărtii pe tot ecranul dispozitivului.

Așteptăm în continuare informații de la voi, care vor fi folosite la următoarea actualizare!

Actualizare 10 februarie 2015

În data de 10 februarie 2015 am actualizat pentru prima dată harta publicată în 20 ianuarie. Zecile de comentarii venite din partea voastră ne-au ajutat să mai “reparăm” harta acolo unde era nevoie, să actualizăm sectoare de drum, dar cel mai adesea, să adăugăm noi sectoare care nu erau prezente pe harta. În total, peste 150 de modificări au avut loc! Toate comentariile primite până în 9 februarie (inclusiv) au fost luate în calcul, iar acolo unde poate nu s-a schimbat culoarea așa cum ați dorit, înseamnă că au fost mai multe comentarii și s-a făcut o medie.

Anumite zone au ajuns la un grad de detaliere foarte bun (zona Prahova, Ilfov, Buzău, Dolj, Vrancea, Timiș etc.) datorită șoferilor pasionați care au adus multe informații, inclusiv despre drumurile comunale (care pot fi scurtături în cazul în care sunt de o calitate bună).

 

Puteți contribui la îmbunătățirea hărții lăsând un comentariu în secțiunea din josul paginii. Mulțumim!

Calitatea drumurilor în România

Cu câteva luni în urmă am dat peste o hartă a calității drumurilor din România, dezvoltată de utilizatorul Vancouver de pe forumul Construim România. Ea este realizată pe baza informațiilor trimise de șoferii care au parcurs anumite sectoare de drum și poate fi un instrument bun pentru cei care doresc să parcurgă trasee noi sau pe care au mers acum multă vreme.

Am zis ca i-ar sta mult mai bine hărții dacă ar fi una interactivă și pe care te poți “plimba” în voie. Zis și făcut, ne-am apucat de treabă: pe baza datelor de la OpenStreetMap am clasificat aprox. 20.000 de sectoare de drum, care mai apoi au fost unite în sectoare de drum mai lungi. Pentru continuitatea drumurilor, le-am clasificat și în interiorul orașelor, chiar dacă știm cu toții calitatea, de cele mai multe ori, inferioară a drumurilor urbane. Anumite erori pot apărea din interpretarea hărții statice, datorită gradului de generalizare a acesteia, dar per ansamblu, noi zicem că este o hartă utilă pentru toți cei care pornesc la drum și vor să știe ce-i așteaptă.

Astfel, cu Albastru (1) sunt reprezentate drumurile cu o calitate excelentă, cu Verde (2) – drumurile cu o calitate bună, cu Portocaliu (3) – drumurile acceptabile iar cu Roșu (4) – drumurile rele, cu multe gropi sau neasfaltate. Combinații de calitate a drumurilor (12, 13 etc.) au primit tronsoanele care se află în lucru sau în curs de reabilitare, având pe parcursul lor sectoare de drum diferite (de ex. 14 – sector de drum excelent cu porțiuni rele sau neasfaltate). Ele sunt reprezentate prin linii punctate, de culoarea calității superioare.

Pentru informații mutați cursorul peste un sector de drum. Pentru a vedea harta pe tot ecranul, folosiți a treia iconiță din stânga sus (Fullscreen).

Harta interactivă se află într-o primă variantă și a fost realizată pe baza datelor disponibile la 9 ianuarie 2015. Mai multe îmbunătățiri vor urma în curând!

Dacă aveți observații, sugestii sau identificați erori, vă rugăm să ne scrieți în secțiunea de comentarii.

Ovidiu Csillik

Mulțumiri:

IMPORTANT: Nu ne asumăm răspunderea pentru corectitudinea clasificării drumurilor și nu suntem răspunzători de deciziile luate de cei care consultă această hartă. Harta este una subiectivă și a fost creată pe baza comentariilor șoferilor care au parcurs acele sectoare de drum clasificate. Harta NU este una oficială!

 

Sugestii: Nu știi unde se plătește parcarea sau cât costă? Verifică hărțile interactive cu localizarea utilizatorilor, pe http://www.maps.tpark.ro/ . Mai multe detalii pe http://www.tpark.ro .

156 Responses so far.

  1. parintele says:

    DN 22E din Tulcea s-a reparat partial (peticit) si inca se lucreaza. Nu mai este de rosu. Poate galben sau combinatii.

  2. Ioan Ghira says:

    Drumul de la Lepsa la Tinoasa a fost finalizat in vara aceasta, asaca puteti sa-l trecetil a categoria drum excelent.

  3. Razvan says:

    DN6 (E70) Secțiunea Maldaieni – Caracal, nu se mai afla în construcție, au terminat lucrările în stil romanesc. Au asfaltat când pe o banda, când pe alta și sunt portiuni de drum în care benzile de circulație sunt denivelate și depășire interzisa, chiar dacă este drum drept. Cred ca ar fi bine sa fie încadrat la categoria rosu. Secțiunea de drum Caracal – limita cu județul DJ este plombata, denivelări, intr-un calitate satisfăcătoare a drumului. Drumuri bune, tuturor!

  4. razvan says:

    DN 65E Furculesti – Piatra, este proaspat afaltat (iulie 2016) si se poate trece la excelent.
    DN 75 Baita – Stei s-a asfaltat (august 2016) se poate trece la verde spre albastru ca inca nu are marcaje pe el.

  5. Dani says:

    DJ709 Sicula – Seleus: am fost pe acest sector in 5 August 2016. Este asfaltat, dar s-a degradat considerabil: in 3 locuri a trebuit sa rulez cu viteza 1, ca nu mai aveam ce ocoli. Daca nu il plombeaza macar, ar trebui reincadrat la categoria “4. Drum rau, cu multe gropi”.

  6. bogdan says:

    Curtea de Arges/intersectia DN7 este tot de culoare rosie? Am fost pe el acum foarte multi ani si nu cred ca am mers vreodata pe un astfel de drum. Cred ca autostrazile din Germania anului 1945 aratau excelent in cxomparatie cu acest drum national ( atunci)

  7. Mircea says:

    Drumul Focsani – Lepsa – Ojdula este din terminat 100% din aceasta primavara, asfaltul este IMPECABIL, ca pe european, parapeti pe toata lungimea, bucata marcata cu albastru deschis, cat. 14 este acum impecabila. Clar marcaj albastru cat. 1 pe toata distanta Focsani – Ojdula.

  8. PDV says:

    buna ziua, ce varianta imi recomandati pentru Craiova-Oradea? Multumesc!

  9. eugen says:

    DN65A de la Ionesti (44.628600, 24.893909) la Bujoreni( 44.606406, 24.9096760) proaspat asfaltat

  10. Dragos says:

    Dragilor, de luni bune drumul DN2D Lepsa – Tinoasa a fost finalizat. Asfaltul este excelent, este foarte bine marcat, semnalizat si delimitat. Este o placere sa te plimbi pe acest drum.

  11. Buna ziua!
    Astazi am fost astazi pe DN76. Este reabilitat intre Oradea si Pocola (poate fi trecut cu albastru curat) si “varza” (cred ca cel mai bine se potriveste “in reabilitare” cu galben 3/4) intre Pocola si Beisus.
    Bafta si drumuri bune!

  12. razvan says:

    DN 14B intre localitatea Copsa Mica si comuna Micasasa va trebui incadrat in categoria “drum cu multe gropi” adica cu culoarea ROSIE nicidecum acceptabil! S-au efectuat lucrari de “plombare” intr-un stil PUR ROMANESC! Adica degeaba sau l-au facut chiar mai rau. Toata masina tremura din toate incheieturile pe aceasta portiune de drum cu un mers de 30 km/h.

  13. Bogdan says:

    DN 73 Campulung-Pitesti a fost reabilitat. In momentul de fata este bun, chiar excelent.

  14. Stefan says:

    cum se poate deschide harta pe android? caut de 5 min si orice fac ajung tot la pagina initiala.
    multumesc

  15. lexus46 says:

    Drumul care leaga Ungheniul de Tarnaveni in jud. Mures este in cel mai bun caz acceptabil, nicidecum bun, asa cum apare pe harta. Mai ales intre Cerghid si Mica e plombata in caracteristicul stil romanesc, adica plombele te scutura mai tare decat o faceau gropile…

  16. jiji says:

    DJ 107 F Hadareni Lunca Muresului este sub rosu,e plombat asta-vara,dar e dezastru,e bataie de joc,bine macar ca nu e asa lunga portiunea asta,eu o folosesc ca scurtatura.

  17. andrew says:

    DN58B Voiteg-Resita are un strat de asfalt (ceva ce seamana cel putin) nou si este nou marcat.
    DN59 Voiteg- Jebel (pana la intersectia cu DJ693B Padureni) este mult mai slab.
    Ambele sunt marcate cu 2. verde – acceptabil dar DN59 nu se ridica la acelasi nivel.

  18. Lichu says:

    DN 10 Buzau Bv e pe multe portiuni cu alunecari, cu plombe peste plombe. Eu zic ca e galben pana la limita jud Covasna. De la limita jud Covasna la Bv e asfalt nou, albastru

  19. EUGEN says:

    Salut. Punctul de control ale rovinietei In Buzoiesti/Arges nu este in acea locatie aparuta pe harta ci in alta parte (stiu ca informatia este luata de voi de la cei de la drumuri insa este eronata amplasarea acesteia). Camera este pusa mult mai sus spre satul Bujoreni (a se vedea in foto trimis) si prinde atat cei care merg pe DN56A si pe cei care merg spre DJ504. Poza http://i57.tinypic.com/2kjvvr.jpg

  20. thor says:

    Credeti ca e posibil sa faceti aceasta harta interactiva si ca aplicatie Android? Sunt sigur ca ati avea f.f.f.f utilizatori !!! Nici macar o mica reclama in coltul ecranului nu m-ar deranja … prea mult (daca intelegeti ce vreau sa zic). Ca doar reclama e sufletul comertului, nu-i asa?
    Daca nu va lasa Google la hartile lor, poate gasiti intelegere la aplicatia Harta Romaniei (pe Android).

  21. anonymus says:

    DN 29A Suceava-Dorohoi foarte foarte foarte prost

  22. badea mihai says:

    DN7 cel dintre Pitesti si Rm Valcea figureaza in potiunea dintre Lintesti si Tepsenari in rosu. Va garantez ca este de verde, fiind drum european. Este identic cu cel de la Pitesti la Lintesti. Ba mai mult, pe urcari este drum cu doua benzi pe toate cele 3 coste. Ca idee, coastele se urca cu 120 km/h lejer. Daca era drumul prost nu se putea. Eu unul, fac drumul asta de 2 ori pe luna.
    Vis -a – vis de un comment cum ca drumul Piscani Domnesti din ARGES(netrecut deocamdata in niciun fel.) Respectivul a trecut ca e in verde. Primi 10 km sunt de rosu(un dezastru..iti termini amotizoarele)..restu de galben. Sunt numai denivelari de la tiruri de lemne si de la lucrari de canalizare. In dese locuri sunt aduse de ploi mormane de pamant pe carosabil.

  23. Ovidiu says:

    Salutare !
    DN73 este in lucru numai intre Mioveni si intersectia cu DN73C, apoi pana la Campulung este bun (cel putin verde).
    DN73C este foarte bun de la Curtea de Arges pana la Domnesti (albastru sau macar verde), apoi este denivelat asfaltul sus pe coama intre Domnesti si Slanic (l-as pune cu portocaliu pe coama si verde in rest), iar de la Slanic la intersectia cu DN73 este betonat, cu unele portiuni cu denivelari datorate plombelor de asfalt (l-as categorisi cu portocaliu, adica acceptabil).
    DJ731 (Piscani – Domnesti) este de verde, adica bun.
    DJ703I (Merisani – Musatesti) este de verde, adica bun.
    In fine, E81 (DN7) intre Rm.Valcea si Pitesti este cel putin verde pe toata distanta, nu inteleg deloc de ce apare cu rosu pe o portiune apreciabila.
    As mentiona ca am parcurs toate drumurile despre care am scris in lunile iunie – iulie 2015.

    Sanatate si toate cele bune !

  24. Harald says:

    Salut,
    Cateva informatii din judetul Satu-Mare:
    DJ 196: Supuru de Jos – Corund (drum rau cu multe gropi si cu multe denivelari); Corund – Bogdand (drum bun, reabilitat recent insa e drum judetean cu putine marcaje, si indicatoare); Bogdand – Hodod (drum acceptabil); Hodod – Cehu Silvaniei (drum rau)
    DJ 196B: Carei – Foieni (drum rau); Foieni – Ciumesti (drum acceptabil, insa ingust, latime 3.5metri); Ciumesti – Sanislau – Petresti (drum rau);
    DJ 196C: Sanislau – Horea (drum bun, reabilitat recent);
    DC 47: Foieni – Urziceni (drum acceptabil insa ingust, latime 3.5metri);
    DJ 108M : Carei – Camin (drum bun); Camin – Berveni (drum rau)

  25. Vali says:

    DJ763 Sudrigiu-Pietroasa-Padis , drum excelent ( Albastru) pana la limita judetului bihor (la iesire din padis , reabilitat 2013.)

  26. Diaconu Gabriel says:

    DJ 710 A Pucioasa-Varfuri-Iedera-Moreni in jud. Dambovita e reabilitat integral la standarde europene, impecabil , poate fi marcat cu albastru.
    DJ 710 Pucioasa- Bezdead, fost drum ingrozitor de prost, acum in curs de reparare, marcat cu galben
    Drum local intre autostrada A1, iesirea Ciresu-Coseri – Coseri – pod nou peste Arges – Topoloveni (DN 7), reabilitat cu fonduri europene, impecabil, marcat cu albastru.

  27. Luci says:

    DJ 792 portiunea Nadab-Seleus e doar acceptabil (galben) in cel mai bun caz (plin de denivelari). Pe actuala harta e cu albastru.

  28. Tiby says:

    Drumul judeţean DJ241A e de jale. Acum 2-3 sapt mergeam de la Adjud spre Bârlad, şi am luat-o pe DN11A spre Podul Turcului, care într-adevăr e calitate 4. Apoi, pe la Rădăcineşti, mi-a trecut mie prin cap că poate e mai bun DJ241A decât ăsta şi am purces pe acolo spre Feldioara -> Gohor -> Gara Berheci. Pot să spun că a fost un coşmar. Cred că drumul e “în lucru” (fără vreun indicator totuşi) pentru că sunt sectoare de calitate 2 (mai bine zis bucăţi aşa de câteva sute de metri), câteva bucăţi de calitate 3, şi în rest, nu e drum deloc! Adică gropi adânci cu apă de nu ştii dacă îţi trece maşina prin ele şi pământ/pietriş foarte denivelat la tot pasul! Şi bucăţelele alea de asfalt bun te duc în eroare, tot zici că “gata, de aici pare bun, în sfâşit” şî te tentează sa mergi şi tu cu un 70-80 să mai recuperezi timp. E ţeapă, pentru că la prima curbă sau după câteva sute de m pe drum drept dai de o mare lipsă de drum care îţi poate distruge maşina sau mai rău dacă nu o iei cu 2km/h sau mai puţin (literalmente aprope stai pe loc când treci peste zonele alea).

    Nu ştiu dacă-l vei trece pe hartă dar m-am gândit să avertizez vreun nefericit care se gândeşte la acest drum..cât am mers eu pe el mai treceau maşini şi nu cred că ştiau în ce se bagă mai mult decât mine!

    Spor la şofat!

  29. Timo says:

    Doar niste atentionari de pe DN1 intre Oradea-Piatra Craiului(granita cu judetul Cluj): drumul este de o calitatea excelenta, atentia trebuie sporita la poduri, unde sunt gropi, pe podul de la Tileagd si la cel de la Gheghie sunt sigur.

  30. constantin says:

    Am observat ca pe capartea de nord a judetului Botosani nu prea e actualizata.recent am fost in zona si pot confirma ca tronsonul de drum DJ 298 care incepe de langa Dorohoi de la intersectia cu DN 29 A si pana in centrul localitatii Vorniceni poate fi colorat in galben.Are si ceva rosu pe la intrarea in Vorniceni dinspre Coradareni dar portiuni neglijabile.

  31. DMB says:

    Salut!
    Voi posta pe unde am umblat cu masina pe pagina de facebook “Starea Drumurilor ROMANIA”. Va puteti orienta si de acolo. Sunt unele discrepante intre harta de aici si ce-am intalnit in realitate…cateodata chiar f mari. Din acest motiv m-am gandit ca pot veni in ajutorul soferilor, mai ales daca aveti o suspensie mai rigida.

    https://www.facebook.com/groups/1660774800817755/?fref=ts

  32. Cristian says:

    Am facut o experianta interesanta si riscanta. Am mers intre Ploiesti si Patarlagele (venind de la Bucuresti) pe o varianta indicata de GPS (mai scurta): DN 1 A – DJ 100 l – DJ 102 M – DJ 100 M – DJ 233 – DJ 102 B – DN 10.
    A fost un traseu mult mai liber, mai pitoresc si cu un carosabil bun, foarte bun și acceptabil ( pe DJ 100 M au fost 2 portiuni cam de 20-30 metrii cu pietris – solutie intermediara in vederea repararii unor surpari). Ponderea carosabilului „bun” predominantă.
    Am incercat sa acord calificative dar am constatat ca DJ-le respective nu sunt vizualizate si disponibile pe harta, pentru interactivitate.
    Faceti o treaba foarte utila pentru soferii care cauta si pot gasii raspunsuri mai clare asupra calitatii unor drumuri ( nu numai daca sunt deschise / inchise / in reparatie ș.a.)

  33. Aurora says:

    DJ104K Bunesti-Viscri-Dacia – drum rosu prima 1/3 si pentru restul 2/3 culoarea neagra ar fi cea mai potrivita deoarece nu mai exista stratul de asfalt si gropile sunt de fapt niste cratere continue pe care cu greu le poti ocoli. Viteza maxima de circulatie 10km/h.
    DJ 105A Dacia-Rupea – drum portocaliu (acceptabil spre prost) se poate circula cu grija ( gropi)

  34. Leustean Lucian Narcis says:

    Cred ca ar trebui facuta o mica actualizare: DJ720 este un drum de calitate buna de la Gura Ocnitei pana la Floresti, intrarea in DN1 Circul pe el saptamanal. Fac naveta Pitesti – Azuga si cea mai buna varianta este Pitesti – A1 – Ionesti – Gaesti- Targoviste – Nisipuri – Moreni – Floresti – Campina – Azuga, chiar daca e putin mai lunga.

  35. Alex says:

    177A intre Holda si Frasin prin Ostra pana la Stulpicani este grav avariat. Viteza maxima recomandata de deplasare 20km/h. Culoare rosie ar fi potrivita potrivita pentru acel segment. Data la care am trecut pe-acolo 1. MAI. 2015

  36. Mitruti Ioan says:

    Vreau sa semnalez urmatorul aspect:
    DJ208 portiunea Cordun-Mircesti este de categoria 4 (rosu), iar portiunea Mircesti-Pascani-Budeni-Dolhasca este de categorie 2(verde) si ar fi bine sa fie actualizat.
    Foarte util ca principiu acest site dar cred ca toti cei care stiu de el ar trebui sa-l promoveze si sa contribuie la actualizare pentru a fi folositor pe deplin.

  37. eugen says:

    DN3 Ostrov – Ion Corvin e chiar bun, l-as trece cu albastru. Am trecut pe acest drum in 16 Mai in drum spre Adamclisi. (splendid monumentul si imprejurimile)
    DJ222 Pietreni – Medgidia e bun de asemenea (vreo 2-3 km de drum portocaliu si apoi vreo 20-25 de drum chiar bun pana la Medgidia)

  38. Vlad says:

    Vin cu un update pentru DN75 de sambata. Portiunea dintre Nucet si Arieseni e de rosu, dar s-a inceput plombarea din Arieseni spre Stei. Portiunea dintre Campeni si Albac nu mi s-a parut de rosu, mai ales comporand-o cu urcarea spre Arieseni.
    Si legat de DN1R, schimba la rosu sectorul dintre Matisesti si Poiana Horea fiindca e neasfaltat. Pe la jumatatea lui aprilie a ramas inzapezit un autocar cu elevi acolo, asta ca sa nu ne “indoim” de competenta CNADNRului, in grija caruia este.

  39. DMB says:

    Sighisoara – Brasov – drum acceptabil (au aparut gropi in carosabil)
    Centura Brasov-Sacele- drum execrabil ( portiuni pavat, se lucreaza)
    DN1A Sacele-Valenii de munte – drum execrabil ( au aparut gropi mai mari decat roata unei masini, plus portiuni surpate)
    A3 Ploiesti-Bucuresti – Pod Moara Vlasiei cred…(posibil primul pod dupa Snagov) s-a surpat (diferenta de nivel intre pod si sosea de 10cm…la 90km/h mi-au solicitat la maxim amortizoarele , practic se opreste la capatul cursei si face un zgomot puternic)
    Ar trebui sa modificat harta dupa comentariile tuturor ca sa nu mai pateasca si altii ce am patit noi

  40. Romulus says:

    -DJ 552 ( Craiova – Cetate ) este execrabil , merita drum rau de categoria 4 ( Rosu ) cu mare indulgenta !!!
    Mai bine circuli cu masina pe caldaram , adica pe langa drum !
    Nu stiu cine si de ce a facut update acestui drum judetean ca fiind drum de categoria a 3 a ( Portocaliu ) pentru mai bine de 3/4 din el .
    Fratilor, drumul este dezastruos !

  41. enjoymap says:

    Multumim tuturor pentru aprecieri, comentarii si actualizari! 🙂

  42. Adi says:

    Actualizati fratilor, ca e cam singura harta care spune cat de cat ceva. Si popularizati link-ul!
    De actualizat, din experienta personala:
    – DN25 de la Sendreni la Hanu Conachi e jaaaale! Gropi mari, dese si adanci. Este de ROSU bucata aceea. In jud. Galati astia nu au auzit de asfaltare.
    – DN2D pana la limita jud. Vrancea e de albastru. Apoi, bucata ramasa pana la 6 km de Ojdula este de galben, acceptabil, sunt cca. 5-6 podete unde se intrerupe asfaltul, trebuie mers cu grija. Ultima bucata de 6km pana la intrarea in Ojdula este neasfaltat, dar practicabil daca este uscat si la viteza mica. La intrare in Ojdula iarasi gropi.

  43. dadas says:

    DC86 intre Mamaia si Navodari este in lucru de un an si cred ca mai dureaza un an. Eu unul i-as da un ROSU clar , nu mai are pic de asfalt pe el si nici nu se intrevede prea curand.

  44. Ionut488 says:

    Vă felicit pentru inițiativă și pentru munca depusă!
    Câteva mici actualizări pentru:
    DN25: – pe raza localităților Umbrărești, Barcea și Tudor Vladimirescu,Vameș drumul este execrabil, denivelat, plin de cratere foarte mari. Se poate încadra la categoria ROȘU, clar !
    – pe raza localităților Liești,Hanu Conachi drumul este excelent, proaspăt asfaltat în toamnă. VERDE.
    – Ivești drum bun cu excepția centrului localității care arată ca după război. Cratere astupate cu lut.

    În caz de modificări, revin cu date proaspete. Chiar dacă de jumătate de an nu s-a peticit nici măcar cele mai mari și mai periculoase gropi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *